Image hosted by Photobucket.com
lauramak
暱稱: ``× 欣B.°﹏
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.."
.."
.."
.."
.."
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 72
今日人氣: 4
累積人氣: 3869
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 11 月 14 日  星期一 晴天
....

打番琴日:::::::::::::13/11

UM..今日好早起身..要比賽..唉..講起個比賽都傷心了...對5住牙!!!!

5講了..

講番今日""14/11

UM..今日牙..呼...6點中先起身牙!!我訓得好5夠牙!!天牙..有冇人可以HELP ME!!!!G後.我刷牙洗面..又洗白白..

我都係覺得蕉早洗白白好正..不過好EASY會SICK..嘻>V<"G後呢..番學LU*今日都係遲左一班車番學...

我差D就再遲多一班啦=P""KEKE..番到學校...同PHOEBE講左一斛..G後..CHRISTY同埋KARINA都番埋泥了..

學校都係未開門LOR*..唉""幾驚我會抄5曬個月讀報告..抄番落過作文字度..抄完..出左CLASSROOM...

G後又入番去..睇住佢地係咁做係咁做..都幾好笑..藍嘉敏D字太可愛啦!!

THEN...早會..好悶..都5知講咩..因為我係普通話白痴...我要係普通話度+ OIL牙!!!><"番番CLASSROOM..開始上堂..

第一堂..GEOG=_=..童SIR..佢月泥月可愛..不過好似惡左..佢開始學識鬧人了..不過都係好好笑+好得意,,,=_=

G後...CL堂牙!!!有肥麥xDD*不過肥其話左俾我知麥SIR做左D好可怕O既野..唉..我有D失望牙!!CL堂教FLASH..

好悶..都5知佢講咩..G後..GR堂..本來諗住可以睇下GR D STORY咖!!不過..佢竟然對答案...唉..=_=

勁眼訓牙我果時....不過我冇訓到牙!!我太叻女了..我月泥月覺得陳風風個頭好得意...不過我冇興趣剪..=_=

THEN..小息...不停咁見到你牙!!KEKE..G後..中屎堂...真係正爆了...我訓教....勁訓..好爽牙!!G後HISTORY堂...

本來諗住都訓埋咖..不過好難得MRS MAK鬧人..所以係度睇...卡卡..林百通...朱仔..陳偉賢同埋肥南勁俾人鬧..低死..

咁呢..好辛苦咁...挨到UNCH了...叫左外賣..第一次..佢D野飲品好好飲牙XDD*我叫左果個哈物瓜5知咩咩咩..

好正..CHRISTY叫左MANGO咩咩咩....5係太好飲...唉""G後..我BIG牙梁生請我飲野..THEN..冇野做冇野做...

LUNCH完了..上堂..中文..睇BOOK...好悶..本書我睇左N咁多次了..THEN..ART堂牙...今日要口頭報告...

勁驚牙..好了..到我口頭報告了...都K啦..講錯左好小野...講完G後..CAREN話我講得好C文,,,佢玩我咩..我C文?!?!?!?

G後...放學了...要跑2個大街牙!!!POOR ME*不過我冇去跑牙..今日我隻腳痛死我了...THEN..去左CP..

彈琴琴牙!!!XDD*好開心..今日心情好左好多..我彈到CANON IN D了...冇G前錯得咁多啦...嘻>V<"

我...CHRISTY....KARINA..俾梁生D笑O既VOICE....搞到笑到喊..哈哈哈!!!THEN..同KARINA玩小明同埋黑白配XDD*

玩玩下....KARINA叫左小丸輝過泥....同我玩WOR*哈*我同佢玩左小明**佢輸左..KEKE*下次我要訓你牙!!!

聽日泥過XDD*今日5打了..要早DDDD訓..要早D起身..早番HISTORY功課...要CORRECTION個TEST..唉=_="

重要跑2個大街TIM咖!!!死得了..跑完好大機會冇得洗白白牙陰公..我怕會臭死我周圍D同學!!同你地講左sorry先啦!!

THE END..BY 小欣子**

P.S.聽日我會同你玩小明!!XDD*

 

 

 
刊登時間︰2005-11-14 11:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]THE END