|
UM..今日...都幾遲起身..不過都夠時間俾我洗白白..好釆...
我一起身...望望個中...@口@!!5係掛..8點幾咖啦...5好玩我啦....G後呢..我勁快咁FLY左落床..刷身洗面..
好了..咩都搞點了...5知點解好想洗白白..咁就去洗NA*點知洗得耐得制...去到金鐘O既時候...我遲到了...
PHOEBE** SOR牙..=.=""咁呢..當我去到O既時候..見到好多拎住劍O既人...好無奈..佢地個樣好似勁到爆咁..
G後..去到了...見到D佩劍O既人...有王+其..何俊現..陳偉謙..何咩聰..林+溢...見到佢地打花劍..自卑死了..
本來我同PHOEBE係搵5到陳偉謙咖...不過..冇幾耐搵到了...G後..花劍要報到了..果時我咁岩睇更雞雞比賽..
係報度果度O既隔離..所以..好快就報到了..G後...勁快咁去WEAR 件33LU*G後...去聽果個伯伯講費話..
G後...佢地出左POOH啦..WT!!!我第一個POOH?!!?死得..所以勁快咁...WEAR埋D電3果D野..搞點了**
打..OH SHIT...頭3場...D人都幾勁下...輸曬..嗚嗚嗚...最衰我隻手痛..如果5係..5係輸到咁...
G後..打多2個...有一個人...我送左4分俾佢...G後...佢5報答我..E舍 我都算..人1重要一野吉落我隻手傷左O既地方..
我立即爆左幾句粗...因為太痛了..我釆個評判聽5到..如果5係我死得..俾個令令黃PAPER我...正!!
G後..我用左真火去打...用了我HOLD BODY O既力量去吉落佢果度..都應該幾痛下..低佢死啦.
打完了...我WIN佢5比4..YES!!WIN左一場..我要+OIL牙>0<``G後...一打完..訓左係個地下...
太痛了...係度喊...坐番係度...喊喊喊...唉..天牙..點解我最近我似成日喊咁O既..=.="""THEN.最後果場....
本身正打算放棄的...不過..冇啦啦又想WIN番..所以本來由我輸更1比4...BECOME我WIN佢5比4..
卡卡``有D可怕..我好似嚇到果個女仔咁...無奈..算啦..5理得佢咁多...我又5係識佢BOR*!!
不過..就算我WIN左2彭..我都係-6...陰曬公了....T^T""好好釆..入到淘汰賽..有D感動..不過好後先入..第44.
不似得PHOEBE..佢HOLD POOH都係果D 岩岩玩O既BB..俾我..我一定 ALL WIN5比0...PHOEBE第一名出線..
你串曬咀啦..我明明同你差5多.不過我係44..你係1LOR係..唉...我5GUR你!!不過算..我慣左了...你又真係幾勁O既..
G後..我第44要同個21打...死得了..佢好勁....輸左...好似係15比6..唉...灰了..打到死死下...手痛到爆...
PHOEBE 直入第3ROUND..同個5知32軼33O既人打..佢又係BB...玩曬野啦你...U ARE SO LUCKY...
WIN左...G後果個..佢輸了..果個真係幾勁...呼..我終於可以走了..(PHOEBE一定要我等埋佢..)
走O既時候...有得食ICE-CREAM..雞雞請我食.佢太LOL了..果時..有個女仔請我食野..我話5食...正左減肥..
雞雞聽到話我減肥,.,,,佢話..你減肥牙...我請你食ICE-CREAM牙*我話好牙..咁佢就要請我食了XDD"
WAKAKAKA*好正..雞雞話好想好想打佩劍...卡``雞雞你妒忌我吧**THEN..番到HOME..好辛苦咁..
做左HEC O既功課..ENG O既功課...MATHS 功課..好感動..重有2樣係學校..冇得做...POOR ME..
聽日又有功課做了...-0-"""重要溫ENG TIM咖...我未溫..我要+ OIL!!溫好個書._______________.``
但係..我打算聽日先溫..SO.我走去用電腦....見到小丸輝ON...講左一句..佢冇啦啦走鬼左..果時...無奈.
佢一走...冇啦啦有個人HI我..係開平人泥咖..咩叫.."JOE"好無奈..=_____________-""
同佢講左一陣...小丸輝番左泥..佢話佢牙媽要佢落去塙佢拎MILK..佢話BUY左好多..小丸輝..你好慘慘牙..
真係慘..不過我都5差..我隻手痛爆..T^T嗚嗚嗚..有冇人可以幫我牙!!
5打了..手痛..THE END* BY 小欣子**XDD" |