| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2005 年 10 月 18 日 星期二 |
 | |
| ...今日好5得閒...打小小算了*SOR!! |
|
UM..今日我好乖女咁..好準時咁起左身...我上車O既時候..佢重未上..所以我要落去搵佢XDD!!
好耐冇落去搵佢啦...我落到去咁上下O既..見到佢啦XDD!!不過呢...佢後面有個好"得意"O既人...好無奈..
我地行番上去O既時候..行得好爆慢本身係我地後面O既...最後佢地係我地勁前..好無奈...
我好憎CHISTY果條路牙..好辛苦...由奇係行上泥..冇俾O既辛苦>33333333333<``天牙!!
CHRISTY.PLX!!你5好LATE了....你好慘...你果條路..好辛苦LOR*
唉..LUNCH O既時候..我都出左去..不過係食完LUNCH G後...去散步...笑爆咀LOR*好可愛>3<``
番去了...放學..見到小丸子...THEN..走人,,,冇啦..5打了...
P.S.脹豆腐BECOME爆豆腐!!哈>3<``
THE END BY LAURA* |
|
|
|
刊登時間︰2005-10-18 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]THE END |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 113 | »
|