| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
| 2009-04-08 |
分類: 未分類 |
Happy~! 超充實的一天
今日晨早去左x山道運動場跑步,
約左9:00,本人已到達
打比熊貓欣,听到一把極之沙啞的聲音
[...我啱啱醒,遲d先黎]
•••
打比Qunnie,
[我啱啱先搭車,唔洗等我啦,喂? 3號B到唔到架?]
••••••
打比美r,這是最後的希望~!
[我仲係屋企呀,起左身冇幾耐]
•••••••••
我學識左,同你地出街係唔需要準時!
等等等,hea左9個字,
唔緊要! 我要親近大自然(吹風)
佢地黎左之後,
我地玩抽牌遊戲,
抽到 Joker個個就要跑,
玩左5次,我次次都抽到!
難道我和 joker好有緣?
成日總共跑左:
200+300+300+400+100+100+400=1800 m !
好似都唔係太多=.=??
算,,呢個係我o既極限~
11:45 走人,
過海,去左醫院探表姐,
因為佢生左個仔~
個細路,好細,大d應該會好玩d ><
不過佢好聰明,佢阿婆每次話走佢都喊,
難道佢知道我地講緊咩? 神童!?
跟住去飲茶,
番屋企,
再出街食飯,
好忙,好忙,好忙,~
|
2009 年 4 月 6 日 星期一  |
| 2009-04-06 |
分類: 未分類 |
今日勁爆開心~!
因為maths攞左有史以黎最高分o既一次(果然我只愛圖形)
無期望先會有驚喜 >///<
physics再一次證明我係唔用腦諗野o既人
只係識讀死書 =.=
我要向理科進發~
我愛chem!我愛chem!我愛chem!!!
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 54 | »
|