咳咳,,今日唔知點解我會打blog
只係睇番以前自己打d野
覺得好恐怖=.=
因為有好多我而家應該唔會做o既野
只係想講句
[本blog內有不雅用語意&粗俗語言,敬請留意]
XDD
呢排耳仔發炎要滴藥水
點知耳仔塞晒
听野好細聲
十分唔慣
剩係可以用右耳=.=
好慘呀!!!
晚上去了吃自助餐
不太好
食物太高檔
不像我們平常吃的
所以不喜歡
吃了一隻生蠔
我一向對生蠔沒有抗拒
吃了=.=
父親大人落了很多辣椒油
辣死我了
但不落又不太好吃
落少少也無妨吧
到最後玩猜蛋蛋
一條柱裹面有好多蛋蛋
我們猜有72隻蛋
比利時chocolate ice-cream 美味しい です