| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 2 日 星期五 |
 | |
| 混亂的一天 |
|
上週會呆坐....偷偷摩摩地比兩隻PS2碟比傻富哥...終於做番好朋友
上完週會上科學堂...今日兩個班長無番....可能16.5一晚中...應該無番黎^>^
上完科學 小息lu...
過左小息...就MMLC@@...睇哥斯拉電影=_=
跟住上中文...作短文...作巴士阿叔...呢排巴士阿叔流傳網上很多...真係夠激........
再黎上中史....悶爆....睇64事件電視=.=....跟住午膳....又黎紅雨警告無得走.../.\
等到有人走跟住走...可惜...有人守住狗窩=.=
最終無得走!!
跟住再黎同方焯傑大激戰...再去哭....下次一定殺死佢...睇住黎吧!!!!
再上數學堂...無聊
再黎上美術....d人散哂無得救中..=.=
跟住放學...
夜晚要去補習@@

我係生生個細佬!^^
我哥哥!^^ |
| 刊登時間︰2006-06-03 06:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 15 日 星期一 |
 | |
| 一號風球首次出現 |
|
哈哈~~快d聽日3號風球>3<"

我係生生個細佬!^^
我哥哥!^^ |
| 刊登時間︰2006-05-15 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 12 日 星期五 |
 | |
| 今日係第五次全方位活動是最後的全方位一次/.\ |
|
6點半起身梗係刷牙洗面架啦…(仲洗講既= =)
等到7點就去食早餐breakfast~~食到7點半就去抹嘴洗面...再去換校服
7點45分就出門口...諗住偷帶電話番學校...0.0? 跟住最後無拿到番學校!

番到學校差唔多夠鐘...好彩仲未遲得到住..==.殺入學校期間見到張德輝on居居望住我O.O"
第一個活動係填學校問卷(亂填)
第二個活動係去參觀香港賽馬會藥物資訊天地
詳請係咁la@@"
夜晚7點去補習....去到就見到一個女仔(有問題的),一位補習老師
呆左幾分鐘就做下數學@@...做到8點半過d...個女仔痴線架....(係度淫笑,搞到我地兩位靚仔都笑埋一份)
做唔到最尾條數學=0=.....下次一定要帶耳筒黎聽歌!
聽日再講囉!

我係生生個細佬!^^
我哥哥!^^ |
| 刊登時間︰2006-05-13 11:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|