今日家長日,唉.......有5科唔合格,都唔知點,唔通真係要補習,不是嗎><....好彩ar媽同ar爸都冇鬧我姐,但我諗我要加
油加油fighting先得,拎完成績表,去左1樓搵Tiy,仲幫佢buy左一束<珍寶珠花>,之後去左德福食pizza hut,好耐未試過一
家3口去食飯^^,next返左去旺角,玩電腦,睇電視,做功課,講電話=.=