☆我失去過♥ 所以更珍惜擁有☆
好歡迎你黎到我嘅blog,記得要留言啊!
lavender911
暱稱: ☆我失去過♥所以更珍惜擁有☆
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
掛住!
中山d相
2008-07-19
School Tour
就快放暑假啦!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
"Fan"最like嘅歌
蕭敬騰(Jam)
活著
王子的新衣
一輩子存在
多希望你在
奮不顧身------(blog 播緊)
原諒我
海芋戀
痛愛
收藏
-------------------------------------------------------------------
The Call (納尼亞((魔幻王國)):卡斯柏王子 電影主題曲)
-------------------------------------------------------------------
Westlife:
Fool Again
My Love
Swear It All Over Again
You Raise Me Up
-------------------------------------------------------------------
Endless Story(日文歌)----------Yuna Ito
-------------------------------------------------------------------
那首歌--------林宥嘉
背影--------林宥嘉
這天--------蘇打綠
小情歌--------蘇打綠
知足--------五月天
米老鼠--------五月天
-------------------------------------------------------------------
2007 年 5 月 12 日  星期六   晴天


累.......... 愉快

今日同Yuki,Kelly,Gladys一齊去溜冰。

本身溜得都ok開心,

點知Gladys唔知做咩好似好唔悶心甘。

我去同琪詠鄧講啦,

點知佢又好似唔開心甘,

唔講野,唔笑。

我同Kelly都覺得好怪,

都唔知點做好。

Gladys突然唔溜,話要返home。

都唔知佢做咩?

可能跌得多好痛掛。

跟住我同琪詠鄧&Kelly去左九龍城踩單車。

我同Kelly就系到教琪詠鄧踩,

不過我地都唔系好識教,

搞到佢一霚水,

系到要同你said聲sorry!

踩完之後琪詠鄧好似開心返d!

我地搭小巴返黃大仙,

落車既時候問下個司機比幾多$,

點知比佢罵,

都唔知佢系唔系痴左邊條筋!

跟住我地去左琪詠鄧既home附近影相。

因為我地要參加"friend攝"既比賽。

我地整左個friend字出黎。

太陽未落山,

so我地晒到好熱,出晒汗。

最近我地同個friend字影左幾幅。

哇!

今日好開心啊!

不過今日既運動量真系好高啊!

搞到我依家好累,

我去休息啦!

刊登時間:2007-05-12 08:14 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]