| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 10 日 星期四  |
| Drama |
Mus:無無聊聊又上完尼堂,好悶!
Chinese:默書,好唔低寫錯個"的"字,我寫左"地",
因為普通話"的,地,得"都系同音既,所以激死我!
Maths:好悶,Mr.Lam上堂好悶,同以前差十萬九千七。
I.S.:ok啦,不過對wb差唔多用左成堂,悶!
點解今日堂堂都甘悶架!
Lunch:見到Eric,冇咩變到,正系d頭髮長左。
Lunch之後睇英文drama,
好開心,
因為唔使上堂。
都ok好睇,
有時仲好好笑tim。
特別系校長上台跳舞,
勁好笑!
唔知仲有冇下次呢?
哈哈~~
|
| 刊登時間:2007-05-12 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 137 | »
|