哈....我唔知點解今日好開心牙!!
死啦~~可能有病牙我~~(一向到有嫁la~~)
我好似中2左呢班既一個人牙~~冇事...幻覺黎既
哈!!!聽日細媽生日...係到祝佢生日快樂先~~
下個星期五做話劇....我想死牙~~
我...我....竟然要做.........市長....作死咩~~
咁多人唔簡...係要簡我....
雖然我多野講啫.....洗5洗牙~~
星期四仲要朗誦牙~~死啦~~
鳴....好煩牙~~~
星期一你地死啦∼∼∼
我仲唔打到你地成班...訓左係到∼∼∼
我隻手好番曬啦∼∼
死啦∼∼好x覺仲有小小like你牙∼∼but 唔多過10 lo∼∼
今日媽咪節...你地點牙?有咩表示牙?
我就冇啦∼∼
只係對呢個勁舞團有表示啫......
距離壽生日仲有好來
但係係6月3邊個得閒牙???
同我去玩牙∼∼∼plz∼∼自己do嫁∼∼唔好抄牙∼
我可以幫你do嫁∼留言得嫁啦∼∼