星期五冇zzz到~~ 點解打機lo~~NDS牙~~ 玩咩牙??? 心跳回憶lo~~好好玩~~ 算啦~你地都唔中2玩嫁啦~~ 呵呵好中2和馬牙~
柯南:咁得呢?
我都咁中2既~~
鈴鹿 和馬:咁我點?
一樣啦~~
柯南 ,鈴鹿 和馬:一個牙∼∼
下...唔...唔知wo~~(思考中)
今日同咬人lin lin去食壽c我地笑到d左牙~~
哈哈~~
又上左黎我屋企....
呢仲玩緊我部nds牙~~
和馬~~~~~~~~~我好想見到你牙~~
柯南:咁我呢?????= =
我唔知牙~~
死得啦~~ 玩得多NDS....我中左NDS毒牙~~ 玩得多心跳回憶牙~~ 但係真係好好玩嫁~~ 不過對其他人黎講~~ 因為係d追仔game~ 姐係育成 就冇咁好玩lo~~(可能)
我今日又再一次爆呢隻game啦~~ 不過好唔同既係 (鈴鹿 和馬)你地都唔識既啦~ 佢同game中既我表白~~ 姐係爆左又溝到仔~~ 哈哈~~ 不過係現實我都想牙~~
有d分唔到NDS既細界同現實細界牙~~ (係唔係好令仔呢~~) 仲有~~慈d先啦~~
都冇人上黎既