今日又要跳舞la~~ 仲辛苦過d苦力牙~~~ 我今日比一個人(where)到流血~~ 今日仲去食自助x好好味~~ 番到屋企流血流到死左~~ d人一定話係假 但係真嫁~!!! 講住咁多先啦~~ 88
我......好似好來冇打blog lu~ 今日我成日都唔係屋企牙~~ 因為我要番聖john牙~ 我都唔係咁想番嫁~ 我summer camp要同一個人一組 果個人係........xx諾既愛人~~(咁講好似好過份牙) 不過有小慈都好好牙~ good!~
我之前中2果個人~我依家唔中2佢lu~ 如果想知道我之前中2果個人係邊個既 打比我啦~~ 但係我都係睇人講嫁~~ 我對佢冇好感既人我唔會講~ 講笑姐~~^^ 我都唔知自己想點啦~哈哈