原來係會有這一種人嫁~~ 今日比我睇清楚你啦~ 哼!好朋友~咩都係假~ 都知道你係d咩人啦~~
得...明嫁啦~~ 哼~~好朋友 係牙~~真係好朋友牙!
本來今日都冇咩事既~~ 夜晚果時上左一上msn 真係出左事牙~~
唔上好過上啦~~ 睇唔到時運高,睇唔到~~!! 睇唔到時運但 睇得到 冇運到牙!!!
好辛苦牙~~ 今日早上本來要跳舞...但我冇去到~ 因為.... 我病左~~ 有d燒~~好辛苦~~好熱~~
之後.... 去左睇e生~~ 喉嚨有dx炎~~ 見到+2 番到屋企 食左d藥~~好眼睏~~ 同人傾左一陣~~ 就有d頂唔順 就訓左lu~~ 7點幾
食飯~~
唔知聽日番唔番到學呢??