病好冇幾來..
又要過番d忙碌既生活...
又要跳舞...又要番s.t.
好忙牙.....
但係我都好enjoy既~~
下星期日比賽啦~~
11月2就考試啦~~
要+油牙~~哈哈
我說過的話 .....我漸漸覺得....後悔 我覺得好......失落.... 因為我願以再信人....... 既時候... 都係有人....令我失望.... 好後悔....再信[朋友]呢個名詞 我....好想大家可以....好好咁相處... 可惜....可惜..... 又一個人.....令我對朋友呢個名詞.... 再一次既.....失望....
但係有d我唔再當佢係朋友 因為佢唔只係我朋友...我當佢係親人.... 關詩x 李慈x and~~ 簡+x