好久沒打日記la...
今次轉咗skin...係咪好靚呢?>v<
係我1st轉的*這skin可是幾經波折才OK的~
[當然唔係自己整la!冰有咁勁呢]
Today收到你嘅回信*
仲被邀請成為你msn嘅聯絡人*
好開心>v<
我終於可以「名正言順」的去關心你、了解你
今日朝早同kimchi & peggy & 霖霖
去咗老遠的"学生勞作"(in何文田吧!)買材料。。。
但...很失望...買不到心目中的東東0^0
之後,visit咗Kimchi's home~
32/F...高得很!!!@~@"
2pm約了wing&思係圖書館做project:
[對!全組只有3/5人來了]
只整咗少少powerpoint...
同埋係整model & leaflet上有咗共識。。。
好慢ar~都仲未有flash嘅idea...
*係bar枱談leaflet時,有個細路走近,
話我係"肥腰"姐姐~ 好過份!!!!!*
之後搭4:15回家去...
(係5/F大堂遇見蜜蜂&蔡&fd...0_0"
他們剛要關門,若非趕車,
才不會意圖走進其lift~
俾人笑我"すみません"!!!!!)
那麻煩的舊同學,
夜晚10點幾才打來,
要我call其他人?!
又是這樣?!我才懶得理你!!!
半個月前已去了一次,
探老師,何用如斯頻密?!
|