好累呀~
今早8點幾就給吵醒...
9點就同菲傭乘no.26小巴去舊墟買材料整嘢食。。。
...事關26/8---Aunt Cherry會來visit our home...
買咗成車嘢,重得很~
其實這是我no.1次去Market買1 week 嘅嘢食...
只知:> very hot <"
回程時買咗豆腐花---- cold ---- $5/2
返到home, 食完oishi 嘅豆腐花後
就攤在mum嘅床上睇尋晚租的[NANA]~
睇到奈奈聽見章司跟幸子說會跟奈奈分手時,
就...哭了出來 >~<
剛哭得起勁,
廚房傳來 "lunch time——"
烏冬嘛...哭着吃着...0^0
之後,2點bake brownies & Java choco cake & salad~
企咗3 hrs!!!
洗完凉就做face facial。v 。
累呀...
咦!Mum & Kaming 回家了! >V<
|