又有n日冇打~~
最近好多test><
IH...死得好慘.....
中文肥左= =爭一分...
咁又去左補底班
去到....發現..................
入錯左room......-口-
又一場鬧劇出現= =
神奇地..我其他test pass晒^^
呂sir冇返,中文堂尾段同人玩過三關&天下太平......囧
原本星期一要dict大鐵錐
最終變左星五先dict
放學同某住附近o既人走
行下傾下,咁又返到home lo
一一一一一一一一一一一一一一一一《我係一字分隔線》一一一一一一一一一一一一一一一一
比個網大家play下:
http://www.zh-tw.eyezmaze.com/
|