今日收到history 個quiz
唔算好又唔算屎 39.5/50
最慘係d question 無曬s
足足無左4分 而且個短答睇錯題目
希望唔使比人罵
我個epa 又睇錯題
咁就無左8分
今早 我班有條友唔知點解
聽校長講野都可以zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
真係服左佢