唸 蛇王左都有成2個月
我同人打機打到on咁制
e家我係學校上緊堂
其實我係唁想聽個r cheung講野
不過我上完e堂就有成個禮拜假放
正到爆 我聽日仲約左人聽hins張演唱會
講真 我唔知開心定傷心好(因為同我去ge人係個女................)
我唸我後日會up d相上黎 (如果我記得)
我成個假期我會去澳門威尼斯人到3到4日
呀媽話想同人賭下 鬼唔望佢輸曬
但係咁對我都無咩好處
我個幾日一定要拿部ps3 psp wii 上去
如果唔係 係酒店到實悶死我
好啦 我唔打啦 個r cheung 又話人
真係煩..................
|