今日幾乎全日都係屋到
只係一早出去食早餐個陣出到個門口
其餘時間都係間屋到
好似有d比人軟禁咁
維有係打機啦
但係老豆又霸鬼住部腦
唔比我用 wii又比呀媽收左
psp咁岩借左比人
悶到嘔.....................
我都係同呀爸講做project
佢先肯行開比我用
我先打到機同blog
仲有我琴晚去銅鑼灣時代食飯
順便行下 我睇中左部電話(TOUCHWiZ F488i)
我記得好似要$3500-4000
佢話考試ok先買比我