cursorshelp
幸福天地∼
幸福天地
予人無限溫暖
發佈最動人的日誌
給我倆回味
感覺煞是∼幸福。。。
這是我跟她的秘密天地
我倆把我們的生活事寫上來
讓大家細看
大家有何意見
儘管cm∼
             男版主上∼
lclhm1014330
暱稱: 灰∼*絕望愛情
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嘻嘻!!!
等待
好辛苦呀><"
心情
我愛你呀><"
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 616
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 10 日  星期二   微雨


迷茫... 鬱悶 分類: 未分類

呢幾日

我地大家都放假

所以我同小愛都要暫時分開

係呢幾日

我真係好掛住佢

我每日都諗佢又係唔係好掛住我?

我有時打比佢

都係問學校o既野

大家o既語氣都冇咩感情

只係問問答答

今日

我地又一齊搭車

o個陣我地先拖下手     o(≧v≦)o

後就擁在一起       ≧▽≦

但佢有少少抗拒        ̄﹏ ̄

我就開始好低落             m(_ _)m

不斷諗

我係唔係應該比番d空間比佢?

係唔係唔應該咁快要佢同我「抱抱」?

雖然「抱抱」係佢一直想做o既事

但我係唔係應該問下佢先呢?

我係上四日受相思之苦

宜家又對小愛冇信心

我究竟想點?

呀.......................................

好煩呀

又好心痛

因為我覺得

我應該相信自己o既...........

我都唔知佢覺得我係佢邊個

我係唔係要坦白問下佢

問下佢係點諗我呢......

"問世間情是何物"

我對呢樣野

係唔係太緊張?

係唔係過早去諗?

"人人笑我太瘋顛,我笑他人看不穿"

我又係唔係一個情痴?

"無心栽情化真情,得到真情方恨傷"→自己作架!!!!!!!!!!!^^

我係唔係冇諗到得到真情之後o既後果?

種種問題

都令我十分..........

(難以形容>﹏<")

願自己諗起呢件事可以安撫煩惱o既心...............

  /\/\  ˊ////\\\ˋ
 ( 。ˇ。) /// 。ˇ。\\         拖手仔
 /|  |\/|   |\

男版主:秀薰

 



2008 年 6 月 7 日  星期六   雨天


掛死我啦!!! 分類: 未分類

今早,下着討厭的黑色暴雨...

害得我又不能見到我的小秀薰!!!><

唯有打個電話給他吧~

哎呀呀!!!好唔想用書面語呀!!!用口語啦!!!

淋返起啱啱過咗個個星期...

同秀薰嘅所有野...

擁抱,拖手,同一碗飯等等嘅甜蜜回憶~

覺得自己係呢個世界上最幸福嘅人呀!!!

每分每秒都係咁掛住佢~><

宜家我地仲咁年輕...唔知大個會唔會結婚呢?!

好傻呀我~=^^="

櫻愛