好苦呀><"
今日係星期六,所以見唔到小愛呀!!!好掛住佢呀...(思念中)
唉...有排都見唔到佢呀...
因為聽日同星期一都係假期...
但係諗起今個禮拜同佢周圍食野
搭車o個陣擁抱
食野就拖手仔˜
(好似誇張得掣......)
真係好sweet呀≧.≦"
星期五
我地仲去一間日本餐廳食飯
我地仲食埋同一碗飯
簡直係「羨煞旁人」呀˜˜
好啦~
星期一係端午節
我祝大家有個開心o既節日啦˜˜
男版主:秀薰˜
第一篇戀愛日記...
幸福的我打算把與男版主的戀愛點滴~保全在這裡~
希望大家日後能多多支持呀~首先來一個自我介紹吧~
本小姐稱櫻愛,是一個極度喜愛櫻花的人~
喜歡的人是男版主--秀薰~甜死人啊!><
偶像是愛日莉!!!我可是她的超級畫迷呢!永遠支持她!
所以風格都和她的差不多~~
要多謝她抽空替這blog繒畫背景~多謝你啊,愛日莉!!!
今天都打得差不多~再見~^^
女版主~櫻愛.