榮乂仔
教人刷Q幣.....
我qq:904205931
msn [email protected]                                                          
lcw950901
暱稱: 榮乂仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
屌你老母臭系
4月8-9去左camp
好耐未打過blog啦
今年第1日開心既日子
同人打架...老師講粗口...
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
夢想之都
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 38
今日人氣: 0
累積人氣: 386
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 19 日  星期四   微雨


100問 分類: 未分類

【關於個人】 **



1,你叫咩名牙..→呂俊榮

2,仲意人地點叫你..→呂俊榮

3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→1995年9月1號......吾知

4,你係大喊包嗎....→以前系

5,係咪多數都係自己一個人...→一時時

6,想唔想死.....→一時時

7,你係一個樂觀GE人嗎....→呢排唔算

8,你做過最衰GE野係咩.....→呃人野

9,你做過最好GE野係咩.....→唔知

10,你係咪一個好心軟GE人..→系



【關於朋友】**



11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→唔知

12,最關心你GE朋友係邊個...→唔知

13,最較笑GE朋友係邊個...→韓英傑

14,最恐怖GE朋友係邊個...→呀蘇

15,你最憎GE朋友係邊個....→林俊志

16,最靚GE朋友係邊個....→冇

17,最樣衰GE朋友係邊個...→成班我識既女仔都係

18,你同邊個朋友最開心...→韓英傑

19,你同邊個朋友最悶...→楊子x

20,邊個朋友笑得最奸...→韓英傑



【關於愛情】**



21,你最仲意係邊個...→未仲2過人

22,拍過GE多次拖....→1

23,邊個追緊你...→冇....我咁樣衰.......

24,你E加GE情人係邊個...→冇

25,你第一個情人係邊個...→呀鈺

26,你失戀個時會做乜...→自閉

27, 朋友定係愛人重要...→愛人掛

28, 對你GE情人有咩要求呢...→有feel就得

29, 你E加想同你個情人講D咩...→唔知..冇情人

30, 你仲意你GE情人幾多個%...→0%



【關於個人喜好or惡好】**



31, 你最仲意食D咩...→雞蛋仔

32, 你最唔仲意食咩...→大把

33, 你最仲意去邊...→籃球場

34, 仲意睇咩書...→數學書

35, 仲意做D咩...→打波

36, 你最中意GE歌星係邊個...→古巨基

37, 你最仲意咩季節...→夏天

38, 你最中意GE異性朋友係...→冇

39, 你仲意做D咩...→岩岩味問左囉~仲問??

40, 你最討厭做D咩....→講粗口



【關於學校】**



41, 你仲意上學嗎.....→一般



42, 學校同你最FD係邊個..→蕭家俊



43, 係咪日日都係學校到發呆...→唔知



44, 係學校你仲意諗D咩...→功課



45, 係學校你仲意較D咩...→冇



46, 最仲意GE老師係...→林可嘉



47, 最唔仲意GE老師係...→陳蘇e..劉x媚..陳一奇...pke...大把



48, D同學對你好唔好...→一d好一d唔好



49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→band2頭........粉嶺禮賢會中學



50, 你係學校最於GE事係咩...→講粗口比人記名



51, 係學校最開心GE事係咩....→冇



52, 你咩科最叻....→數學


53, 係學校邊個對你最好...→唔知



【關於選擇】**



54, 情人重要定朋友重要...→情人掛

55, 仲意人地定仲意自己多D....→人地

56, MSN多D定ICQ多D...→msn

57, 仲意黑定仲意光...→黑

58, 仲意男定仲意女....→男

59, 對男好d定對女好d...→男

60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→沈默

61, 日頭好定下午好定夜晚好...→夜晚

62, 仲意笑定仲意哭...→一般

63, 仲意去百佳定惠康...→惠康

64, 仲意上網定打機...→上網



【關於心裡的事】**



65, 你e加林緊d咩...→點樣打哂呢到d野

66, 有咩心事..不防同家講下..→唔知

67, 邊一句最傷你心...→扑街

68, 有冇心臟病....→冇

69, 多時心痛?....→唔明

70,咩事最心痛呀...→成身傷左

71,你e加心跳有冇唔正常...→冇

72,生命重唔重要...→重要

73,你最仲意林d咩....→籃球

74,最唔想林d咩....→死.......



【關於現在】**



75, 食緊d咩....→冇

76, 聽緊咩歌...→冇

77, 對上同邊個sms...→冇

78, 同緊邊個msn....→冇人

79, 邊個係你旁邊...→電腦電視

80, e加你係邊到....→自己

81, E加幾點...→10:46

82, 你e加個個地方有邊個係到...→自己

83, 睇緊咩電視...→垃圾

84, e加做緊咩...→打緊100問

85, e加個心情好嗎....→一般

86,你e加肚唔肚餓....→岩岩先食飽~

87,想飲d咩野...→檸檬茶

88,e加想唔想出街...→想

89,e加想邊個人係你身邊...→冇

90,e加有冇流鼻血...→冇



【關於呢個100問】

91,感覺如何.....→好悶

92,仲唔仲意呢個100問....→一般

93,呢個100問邊個比你....→呀鈺

94,覺呢個100問低唔低b...→唔係幾

95,做呢個100問做左幾耐...→5分鐘左右

96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→好有心機

97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→中4

98,想唔想要原創者ge msn...→想

99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→一次都冇

100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→任何人



2009 年 2 月 17 日  星期二   晴天


百年一次去香港街場打波 無奈 分類: 未分類

同幾個垃圾玩.3p3

仲洗講緊係我地大勝

人地3個2個垃圾..1個獨爆

唔洗玩架..

我過某某個陣比佢撞左過黎..

企左一陣

心諗..[*痴線..我既右膝]

激起我把火..

我發嬲..

連續2次將 唔係某某..係某某某人撞低

搞到我呢隻右膝痛到乜咁

自從我申請左qooza成日都會受傷

係唔係特登比我寫架

而家我講...我再受傷我唔會再上qooza

 

 



2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


今年好黑仔 鬱悶 分類: 未分類

今年好黑仔..

一開始就拉傷隻腳

跟住同人打架..傷上加傷

跟住今日又打..損左2隻手指

又同gf分手

我而家先知道.

分手係見會令人傷心既事

原來我同你根本就冇可能

我最唔明就係..

我地分左手..

你仲會黎沙頭角搵我

我而家開始到一段時間

都唔會再拍top

要拍可能要一年之後......



2009 年 2 月 14 日  星期六   微雨


鬱悶 分類: 未分類

情人節就過左啦

我爆唔開心

從今以後我都唔會講粗口

今日家長日..

so2chan同我呀媽講

話我係學校講粗口..抄功課

比呀媽罵到我死死下

好慘下

前2日又同gf分左手

好唔開心

我都唔想同你分手

但係唔知點解我對你好似冷淡左

听完你之後講果d野

我真係好傷心

唔知你講既係真定假

我都我傷心

而家情人節..我仲以為會倍你一齊過

結果我都係單身咁過



2009 年 2 月 10 日  星期二   晴天


我死得好慘!!! 忿怒 分類: 未分類

果條友唔係人

痴線..好上打佢

最慘我唔夠打

仆佢媽街!!!!

又唔知自己廢

廢人係度打籃球都on撚9

我本身諗住正係射下波

條仆街(之前click我果條友)

話同我玩key

屌佢..我唔玩..

係度勁大聲話我淆

好明顯係用緊激章法

我最受唔住既.

跟住我win左..

果條友話我係.廢.孚6

屌.我理得佢.走人

無啦啦又click我..屌

我請佢食左一錐

痴線..無啦啦就同佢打起上黎

比佢整到我隻腳連 行都行唔到