我今日超唔開心
我做左樣野..搞到我好後悔
我就係去打陣籃球..
跟住我發現我隻腳開始跑得陏
只係少少痛...
跟住我地打3p3
我地大勝10-2
跟住有條粉腸(高我1.5個頭,輸波果對既某某人)
親我跑緊個陣一野cick我
我仆街左........
隻腳又痛..........
我就咁走左
6/2 係我覺得自己最黑仔既一日..
學校陸運會第2日..我有2項比賽, 跨lan/跳遠
我跨lan先..
比賽開始..第1個lan就有3-4個人仆街.. 冇我份
我地有9個人..當我跨第2個lan果先..拉傷左左腳果條筋
我諗我肯定會仆街..
我就免強跨埋佢.
第3同4個lan差d整到我仆街..
我一開始就諗著第3個lan就加速
結果..我加唔到速..冇仆到街
就咁得果第4
跟著到跳遠..2樣比賽之間唔過20分鐘
我竟然跑唔陏...
結果連圍都入唔到