廖≠尿BLog
多謝你地上黎我個blog>_<”
 我主要係到吐...苦水姐xDD
  
我有相簿嫁..入去睇下啦~!!
2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


24日.... 不安 分類: 未分類

..今日唔太好

成日係到忐忑不安

我開始覺得我同你唔配..

你太多野比我好啦

令我開始有小小怕...

你..PE比我勁...而我..

你..全級頭10名..而我..全班頭10名都唔知有冇

你..個樣靚...而我..樣衰

我真係開始覺得我同你係2種人..

我真係好怕你會離我而去..

不過..我會努力D嫁..為左你

----------------------分開佢>___<------------------------------

今日振振同我講陳咏詩花名係屍姐..

開頭勁笑...不過玩出

岩岩搵佢打機..

佢同我講"廢事你同條屍跳舞啦~!!"

我:"講笑姐..."

佢:"我唔覺好笑lor~!!"

 

對唔住lor~...詩姐...

係我唔岩..係我唔著..

你原諒我啦~!!

小尿上~!!

放野時間~!!:2007-11-15 05:20 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 lcwlwml 的日誌)


小芋 於 2007-11-15 08:29 PM 發表:
真係咁樣諗???:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係..
只係我覺得我同你相距太大...
不過我都好開心...
因為..(我愛你)
(而你又對我咁不離不棄...)
我只係怕你會你離開我..
 
Posted at 2007-11-16 06:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



穎銦 於 2007-11-15 05:34 PM 發表:
尿尿唔好唔開心啦...
唔需要襯...只需要feel...
有feel大過天XD
開心就得啦,係咪??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

陳穎銦你較黎較勁啦...
咁都比你講到xDD~!!
55...開心就得啦>__<"
Posted at 2007-11-16 06:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lcwlwml
暱稱: 小尿TM
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
為什麼..
9日...
10日...
11日..
13日..
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 42
今日人氣: 1
累積人氣: 672
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed