|
我有相簿嫁..入去睇下啦~!!
2007 年 11 月 15 日 星期四  |
24日....  |
分類: 未分類 |
..今日唔太好
成日係到忐忑不安
我開始覺得我同你唔配..
你太多野比我好啦
令我開始有小小怕...
你..PE比我勁...而我..差
你..全級頭10名..而我..全班頭10名都唔知有冇
你..個樣靚...而我..樣衰
我真係開始覺得我同你係2種人..
我真係好怕你會離我而去..
不過..我會努力D嫁..為左你
----------------------分開佢>___<------------------------------
今日振振同我講陳咏詩花名係屍姐..
開頭勁笑...不過玩出火
岩岩搵佢打機..
佢同我講"廢事你同條屍跳舞啦~!!"
我:"講笑姐..."
佢:"我唔覺好笑lor~!!"
對唔住lor~...詩姐...
係我唔岩..係我唔著..
你原諒我啦~!!
小尿上~!!
|
| 放野時間~!!:2007-11-15 05:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
小芋 於 2007-11-15 08:29 PM 發表:
|
網主回覆
唔係..
只係我覺得我同你相距太大...
不過我都好開心...
因為..(我愛你)
(而你又對我咁不離不棄...)
我只係怕你會你離開我..
Posted at 2007-11-16 06:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
穎銦 於 2007-11-15 05:34 PM 發表:
尿尿唔好唔開心啦... 唔需要襯...只需要feel... 有feel大過天XD 開心就得啦,係咪??
|
網主回覆
陳穎銦你較黎較勁啦...
咁都比你講到xDD~!!
55...開心就得啦>__<" Posted at 2007-11-16 06:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|