廖≠尿BLog
多謝你地上黎我個blog>_<”
 我主要係到吐...苦水姐xDD
  
我有相簿嫁..入去睇下啦~!!
2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


9日... 不安 分類: 未分類

應該係3日先岩-___-"

不過算啦..唔改啦xDD

--------------------------------分開佢-------------------------------------

>3<"meiling~

唔好衰比佢地睇呀~!!

個評判唔欣賞?

你就要個評判d眼光唔得~!!

比1d唔得既人win左?

咁就等下一次報仇~!!

今次就當係d人唔識欣賞你既朗誦~!!

下次比d心機~!!

點都要win~!!

meiling~!!

十卜十卜你嫁>3<"

(講起朗誦好似食左火藥咁xDD)

放野時間~!!:2007-11-30 11:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 lcwlwml 的日誌)


穎銦﹏小茶 於 2008-01-13 09:04 PM 發表:
尿尿話佢唔想打blog~
冇野發生,所以冇野好打= =
咁你開個blog黎做乜呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sweetmeiling 於 2008-01-11 06:56 PM 發表:
喂喂...唔打blog,做咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annacwy321 於 2007-12-28 10:57 PM 發表:
快d打blog啦尿尿~開左又唔打-3-
你想荒廢個網嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sweetmeiling 於 2007-12-26 08:10 PM 發表:
點解唔打blog呀???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Shun_918 於 2007-12-21 09:57 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



穎銦 於 2007-12-01 10:55 PM 發表:
係丫,小芋唔好唔開心
係d評判賤姐,呢d咪叫唔識欣賞人才
唔好理佢地=]
下次叻番比佢地睇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小芋 於 2007-12-01 02:07 PM 發表:
thx...嗯嗯...而家,冇事啦,開心番....^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lcwlwml
暱稱: 小尿TM
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
為什麼..
9日...
10日...
11日..
13日..
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 42
今日人氣: 15
累積人氣: 697
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed