廖≠尿BLog
多謝你地上黎我個blog>_<”
 我主要係到吐...苦水姐xDD
  
我有相簿嫁..入去睇下啦~!!
2007 年 11 月 18 日  星期日   晴天


21日.. 呆滯 分類: 未分類

21日..

期待著...

-----------------分開佢------------------

開始討厭呀妹=0="

因為今日...

我今日同呀媽諗住用BB車推呀妹去樓下

點知一路推一路喊...

好煩呀..好想發火鬧佢

不過我唔會咁衰..

但係到左呀媽入話去買送..

而我又想去買野食

佢就喊唔停咁...(保佢大啦~!!)

...未見過有BB會咁衰嫁-3-"

搞到呀媽買得排雞蛋

而我d野食就一定啦-3-""

之後返到屋企...餓死lor~!!

放野時間~!!:2007-11-18 07:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 lcwlwml 的日誌)


穎銦 於 2007-11-24 02:41 PM 發表:
咁我都明...
因為我都試過..果次係我表弟...本來好開心嫁嘛..
但係因為佢一句唔開心...就搞到我冇得買-0-
所以我都明你既感受..但諗番轉頭,佢都係BB一個..所以都唔怪得佢既...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



古B 於 2007-11-23 08:31 PM 發表:
BB仔唔識野姐,話唔定你bb果陣都係咁呢,有樣學樣(講笑姐XDD)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



穎銦 於 2007-11-19 05:52 PM 發表:
你個妹好細炸,BB梗係會喊嫁啦
雖然o係個肚超餓而又冇得食野既時候真係好痛苦..(因為我都試過-.-)
但係你個妹得果兩個月...點識咁多野!?
就下佢啦...(小芋我十卜你XD)
佢係你妹妹,而你又大佢咁多,雖然唔係話大既一定要就細,但你個妹的確冇心搞到你冇野食嫁嘛,係咪?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都知佢冇心....但係..唔識點講,就係好唔据既感覺...
Posted at 2007-11-19 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小芋 於 2007-11-18 09:55 PM 發表:
就下個細啦
遲d就知你係個good brother嫁啦XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就得我一定就...
佢真係有3分似你個野蠻呀妹(講笑炸~!!唔好比佢見到xDD)
Posted at 2007-11-19 07:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lcwlwml
暱稱: 小尿TM
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
為什麼..
9日...
10日...
11日..
13日..
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 42
今日人氣: 3
累積人氣: 670
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed