|
我有相簿嫁..入去睇下啦~!!
2007 年 11 月 18 日 星期日  |
21日..  |
分類: 未分類 |
21日..
期待著...
-----------------分開佢------------------
開始討厭呀妹=0="
因為今日...
我今日同呀媽諗住用BB車推呀妹去樓下
點知一路推一路喊...
好煩呀..好想發火鬧佢
不過我唔會咁衰..
但係到左呀媽入話去買送..
而我又想去買野食
佢就喊唔停咁...(保佢大啦~!!)
...未見過有BB會咁衰嫁-3-"
搞到呀媽買得排雞蛋
而我d野食就一定冇啦-3-""
之後返到屋企...餓死lor~!!
|
| 放野時間~!!:2007-11-18 07:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
穎銦 於 2007-11-24 02:41 PM 發表:
咁我都明... 因為我都試過..果次係我表弟...本來好開心嫁嘛.. 但係因為佢一句唔開心...就搞到我冇得買-0- 所以我都明你既感受..但諗番轉頭,佢都係BB一個..所以都唔怪得佢既...
|
|
|
古B 於 2007-11-23 08:31 PM 發表:
BB仔唔識野姐,話唔定你bb果陣都係咁呢,有樣學樣(講笑姐XDD)
|
|
|
穎銦 於 2007-11-19 05:52 PM 發表:
你個妹好細炸,BB梗係會喊嫁啦 雖然o係個肚超餓而又冇得食野既時候真係好痛苦..(因為我都試過-.-) 但係你個妹得果兩個月...點識咁多野!? 就下佢啦...(小芋我十卜你XD) 佢係你妹妹,而你又大佢咁多,雖然唔係話大既一定要就細,但你個妹的確冇心搞到你冇野食嫁嘛,係咪?
|
網主回覆
我都知佢冇心....但係..唔識點講,就係好唔据既感覺... Posted at 2007-11-19 07:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小芋 於 2007-11-18 09:55 PM 發表:
就下個細啦 遲d就知你係個good brother嫁啦XD"
|
網主回覆
就得我一定就...
佢真係有3分似你個野蠻呀妹(講笑炸~!!唔好比佢見到xDD) Posted at 2007-11-19 07:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|