我今日上堂係勁訓教...
訓得最勁既係數學堂 quiz又 quiz完又訓 訓完之後仲要暈暈地- -"我真係好勁
好開心 今日中史對wb都有講到忽必烈牙
忽必烈永遠是最好的!!!xd"
放學補完習之後 係上水hea住咁等daddy同埋牙妹- -"
由於牙媽去左飲既關係 所以得番我地3個食- -"
去左竹地食...食到好飽- -"xd"....