【 AmY_ 幸福 ♥ 是愛 或是不愛 `?! `
♥ 真正愛著一個人,
你會願意放開手。
如果一直抱緊不放的話,
你最愛的不過是自己。
leehiulaam
暱稱: 【 Am Y ` 嵐 ●﹏●
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情is so gd`:]]
2010-03-26
2010-03-20
2010-03-17
愛情`
文章分類
全部 (132)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


點簡好?! 分類: 未分類

黎得好突然...

無啦啦有人話中意我~

我有咩反應好呢?!

我應該應成佢..定係..?!

佢令我迷惘-.-

最大問題係我唔知佢對我係咪真心!

識左佢唔算好耐~

佢問左我同班fds令msn,個日--係我生日

佢同我講左生日快樂

仲係信息度講「李曉嵐,我鍾意你」

同我講左好多肉麻野~

我d fds聽到之後激動到成個扒左落街,哈哈

我可以點?

其實我係佢心目中係個咩人?

佢係我心目中又係個咩人?

我自己都吾知~我可唔可以應成佢?

之前,我仲未正實里件事果陣...

已經傳到勁恆~

個個都問邊個係1a班女班長--即係我!

原來佢為前都中意過我個fds

都係近來先中意我~但係點解佢唔簡我個fd要簡我?

佢咁係咪花心?!

我同佢一齊會唔會開心?

有機會既話可以試試嗎?!

我係咪中意佢?

應該係多過唔係吧!