| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 31 日 星期四  |
| 2009回顧` |
分類: 未分類 |
01月`
1A喔^^
好開心=]
11個逼埋一齊食lunch`
最愛朋友仔` lOvE啦xp
02月`
2.12.好特別`
我生日`仲同你一齊tim `:)
記住丫!
03月`
一個月...分手...
對不起,謝謝你。
04月`
唔記得lu~
無乜特別///
05月`
好突然`
一起的日子...迷惘=[
只記得與你有過曾經`
06月`
考試喔`
結束了...
過著失落的日子`):
07月`
丫 bet 生日喔^o^
打邊爐`
好正丫~
超開心的 *v*
08月`
happy happy 的暑假`
同朋友仔一齊過啦~
gOod`}}}
09月`
開學丫`
同fd子s分開左...
好慘=[
你們是我永遠的朋友`
要記住我喔xD
豬流感...
要戴口罩`
焗死人啦><
好多檬面超人丫xp
10月`
在2D的best friend?!
11月`
11.20.大日子`
我擁有你[=
旅行丫`
去烏溪沙`
玩得好開心呢^^
競技日`
2D好好丫~
好愛2DxD
12月`
聖誕節`
不能與你一起度過...
好彩有班fds陪`
一齊出去玩`
寫左愛心聖誕卡`
送俾你地喔^>^
陸運會`
OK啦`
但係無上年咁好玩`
都係中意啦啦隊!~
我想要獎牌丫!!!><
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 132 | »
|