差幾個鐘就2010 lu~
無去到倒數`
唔可以12:00同你地講`
就而家同你們講Happy New Year啦^^
Ha pPy nEw Ye aR`;)
新既一年`
新既開始喔^v^
希望你地都收到我既祝福啦xD
其實,
我想問` 2012係咪真係會未日?! ><
我好驚丫!!
---------------------------------------------------
好乖丫我`
系屋企狂溫書=]
好難丫!!!
救命...
邊個可以教我丫~
MATHS. LS.GEOG.