| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 4 日 星期六  |
| 就死啦! |
分類: 未分類 |
7點鐘起左身
好想訓丫~
去左政府合署
唔記得買三文治
OMG
無帶bell tin...
無得去丫
我唔要咁lo丫~
急call yau麗嬋
佢住志樂
好近咋!
佢好好人丫
借條bell俾我~
又幫我買埋三文治
thx you^^
去雷公田果到...
勁多蚊丫
咬到我丫
help me
我好想走呢!
派單張喎
但係無乜人
幫我開頭炮 既 係...
一個細路
好中意佢架者!xd
行上坐下
9點去到4點到
勁無聊囉
最中意既係...
收錢丫
$65蚊
口糧津貼
放lu~
同毛毛去左影貼紙相
超正!
好攰丫
番到屋企
勁想訓
恰左陣zzzz...
同d fds傾電話
都就訓....zzz
依家俾我知道一切...係咪太遲!?
我好似第1次 真真正正
知你心入面諗咩~
佢同我講既野...
係咪真架? Sorry!
|
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 132 | »
|