最後4日返學,捨不得是難免的,但即將要面對離開校園的生活又感到興奮,很期待~~~
今天最後還是冇自修室,一時好有勁,一時又提不起勁,晚上一定要搏過一陣先心息!!
聽人地d心得..看似好簡單,但始終冇信心,怕應付不來,溫書既步伐好慢....怎麼辦??給我一點兒衝勁吧!!
班裡有d不和,與我上次情況類似,都係出自同一人,上次你地認為小事一件,我便不再計較,現在你又怎麼樣..下不了火?不是與我上次一樣嗎,不要倔強吧,還有不多時間,珍惜有得玩既時間耶..一大夥兒玩才有樂趣呢~~