今日去完中學"試音"
原來試音只係6A班每次音樂堂例牌做既個樣野....(6A班同學應該知係咩= =+)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我既計劃成功左XD
我唸住我起9月1號或者2號將部電話放起我grandma度
咁我就唔使帶部電話返學校
咁就唔會比人話啦XD
9月3號個日我就可以做個件事啦...XD
個件事就係幫我地6A班既人影相...(不過係用電話XD)
咁樣我就可以隨時睇到6A班個樣啦XD
起手機度就可以見到你地個樣啦
唸到都開心XD
希望快d來啦~
到時又可以見到你地啦~
|