入正題之前
先講返今日發生過的事情...
今日...
7點鐘起身\ 口 /
去個個英文補習班
7點7個字左右出門口
因為我估呢類型既班
唔會係起8:10前要返到去
所以遲D先出門口
返到去8:00左右
得3個人係1A班既起度-口-
如果係平時既話...
d人早就返曬來
仲有人打緊波tim- -
但係今日就大反常態
得個少少人起度- -
仲要係少得好緊要- -
全部加埋得幾十人左右啫
------------------------------
英文補習班要做既野就係.....
玩英文遊戲啦~
聽個名真係完全比佢呃到- -
不過都好過"名符其實"ge- . -
玩d遊戲都麻麻好玩ge
skip左玩個陣d野....
去到10點1個字左右放學...
早左5個字XD
跟住就行路返去屋企
做左一齊功課之後
就同我阿媽,阿爸,細路去表妹個屋企
去到5點左右返來
都算快架啦- -
--------------------------------------
好
依家入正題
雖然某人好憎我
但係
我好希望佢可以放低心入面既憎恨
因為
憎恨別人係好辛苦架
你憎我...
但係我就唔相信我同你以前既回憶你已經完全忘記曬
因為
你係一個有好多朋友既人
有好多朋友既人就一定唔會忘記同朋友一齊既回憶
即使係憎恨既朋友
我想也不會例外
所以
我會做很多的事情
去令你放下心中的憎恨
我好希望可以令你低以前既憎恨
即使我們再不能成為朋友
我也很希望你能夠放下憎恨
|