今日...
好開心呀>口<
因為今日有好多(好少!?)開心發生
第一:估唔到歷史考到咁高分XDDD
其實我科科都係一路打機一路溫XDDD
不過今次仲唔威返次比阿媽睇!!
佢睇完我份數學卷之後竟然話唔比我打機
希望呢份卷"說服"到佢啦>3<""
冇得打機我先唔制XDD(迷:此人已進入冇法自拔(打機)的地步((踢XDDD)
第二:同佢傾多左話題>口<
呢樣野先係我最開心ge~>口<
好開心好開心~
最開心ge就係每日返學都可以見到佢架啦~
依家"開始"中意返學XDD(不過對返學仲係有d抗拒XDD)
第三:今日音樂堂唱國歌
班男仔又起度扮"男高音"
笑到我死下死下XDDD
今日都發生左唔少開心野呀^ ^
(迷:呢個人寫d野唔算係日記- -((遭某人飛踢XDD
|