今日我grandma來左我屋企食飯
聽佢講話葵盛西都開左間7-11
我諗某人一定好開心
但係
我就唔係咁諗
因為我覺得7-11破壞左葵盛西比我既感覺
一直以來
我都認為葵盛西被我既感覺係遠離煩擾
不會怎樣被現代影響
可是
聽到這個消息
卻把我對葵盛西的感覺改變了
這個我從小就認識的地方
被現在這個急速改變的時代染污了
不再像以前的樸素
而是
變得像普通的地方一樣
感覺可說是完全不同
雖然也有好的地方
但是對我來說
卻是一個不好的消息...
禮拜4就係陸運會啦- -
不過我都唔係好識去城門谷運動場
不過
好彩今日阿爸帶我去搭車>_<
原來城門谷運動場好近我屋企架咋@@
行去逸葵樓個邊
再行樓梯落去大窩口地鐵站度等車就ok- -
不過希望個日涼d啦
因為今日行過去等車個陣都流左唔少汗- -
因為今日好熱呀>口<
希望個日涼d涼d>~<......(閱讀全文)