昨晚痛苦地做曬d功課...
跟住今日可以盡情地放鬆啦~XD
唔知大家中意d咩卡通呢?
我身為動漫迷既一分子
我當然有唔少喜歡既動漫啦^ ^+
我中意魔法老師啦,偵探學園Q,妹妹公主,翼之奇幻旅程,美與醜的世界(情節唔錯架...不過就有少少18禁- -")
天使怪盜(都幾好睇架...而且仲有d攪笑),旋風管家(係新既動漫來架@@),瀨戶之花嫁(好好睇XD...又係有d攪笑既動漫)
MAR魔法世界(故事有d似童話故事..但係幾好睇),愛麗斯學園(好好笑架XDD笑到你透唔到氣架~哈哈~)
仲有增血鬼果林(好好笑XDD個女主角成日噴血- . -"),當然唔少得火影忍者(某人喜歡所以我都有d中意)
幸運星(個主角呆呆地...d故事好攪笑)同埋阿滋漫畫大王(d故事超攪笑XD比得上愛麗斯學園)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
以上呢d全部都係我中意既動漫...
唔知你地又中意d咩動漫呢?
|