↙ 過去•現在↘ ◆記憶•牽絆◇
◆時間能夠沖洗過去的記憶◇
∞記憶卻因現在重現眼前∞
↙記憶的牽絆↘
leelucy
暱稱: leelucy
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去旭屋書店捕獵歸來~
我畫的畫
買左啦買左啦買左啦!!...
魔法老師figurmate學園...
木剎同人文 『只想...
文章分類
全部 (110)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 110
留言總數: 434
今日人氣: 1
累積人氣: 5833
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


今日發左個好好ge夢呀^ ^ 開心 分類: 未分類

今日發左一個係我有史以來

最好既夢!!!!!!

呢個夢係關於我同某人(起1A既...不是某某人...)

我記得有一part好特別既

就係我同某人要去見社工啦

跟住我就拉左佢去同我見社工

跟住我一掂到佢隻手個陣

我覺得佢隻手好凍

跟住我話

「點解你隻手咁凍既@@?」

跟住我起夢入面隻手比佢大力咁"握"左一下

跟住我望去佢度

佢個樣好似有d嬲- -"

跟住我就話「痛...痛...」

佢就唔"握"我隻手啦

跟住我就醒左- -

因為要返個個英文班

-------------------------------------------------------

以上呢個夢係我自有記憶以來最好既夢>_<

雖然起夢入面比人大力咁"握"左一下隻手- -

不過個陣我覺得那個人很ka..kawaii呢>_<

所以我真的很喜歡她(不是o那種喜歡- -別誤會呢)

我覺得她很可愛kawaii~>_<

所以可以說日有所思,夜有所夢吧XD

2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


今日都幾好呀~ 開心 分類: 未分類

今日d堂又全部都只係得半個鐘

上中文堂個陣默書

係默成語呀!!!

我溫都冇溫過XD

只係臨默之前睇左下XD

不過都有2個錯左- 3 -

---------------------------

到講下歷史啦

電視"迷"有"貽興王"

我地1A班就有"銅軒(同音)劉"

而且仲有"迷女郎"......

(閱讀全文)