今日發左一個係我有史以來
最好既夢!!!!!!
呢個夢係關於我同某人(起1A既...不是某某人...)
我記得有一part好特別既
就係我同某人要去見社工啦
跟住我就拉左佢去同我見社工
跟住我一掂到佢隻手個陣
我覺得佢隻手好凍
跟住我話
「點解你隻手咁凍既@@?」
跟住我起夢入面隻手比佢大力咁"握"左一下
跟住我望去佢度
佢個樣好似有d嬲- -"
跟住我就話「痛...痛...」
佢就唔"握"我隻手啦
跟住我就醒左- -
因為要返個個英文班
-------------------------------------------------------
以上呢個夢係我自有記憶以來最好既夢>_<
雖然起夢入面比人大力咁"握"左一下隻手- -
不過個陣我覺得那個人很ka..kawaii呢>_<
所以我真的很喜歡她(不是o那種喜歡- -別誤會呢)
我覺得她很可愛kawaii~>_<
所以可以說日有所思,夜有所夢吧XD
|