依家愈來愈中意返學了~ @w@
不過就愈來愈唔係咁中意上堂_ _
因為有d堂上個陣好眼訓_ _
根本聽唔到書_ _
---------------------------------------
今日朝頭早_ _
個個校章爛左呀T口T
搞到我𤥢唔到褸T^T
今日早會個陣起度吹風><~~
凍到我就來變雪條>口<"
都唔知點算好呀>口<
T~~~T
---------------------------------------
今日miss 蕭又提起我d傷心野T^T
佢話22nd個個英文比賽就會開始T口T
可惡呀\口/"
諗起就就來到我就傷心T^T
我連d比賽既人係邊幾個_ _
點比賽我都唔知_ _
我仲要代表我地班...
一諗佢係我地班既
我既壓力就即刻加大T口T
點算呀T^T
希望
個個英文比賽淺d淺d呀\ 口 /"
如果唔係我就慘架啦T^T
|