呢排...
有好多野煩
一係d默書呀...小測呀
二係唔知點解『姐姐』好似唔係好理我T^T
唔通我做錯野!?
定係我講錯野呀.../口\
唔好唔理我啦>口<""
------------------------------------------------
今日又去左園藝小組
種左好多野
有萬壽菊啦(小學種過)
生菜啦@@
菠菜啦@@
同埋個個叫櫻桃蘿蔔@@
仲有就係移植之前種左ge蕃茄啦@w@
講起我個盆蕃茄- -
一大一細- . -
強與弱既對比- . -
--------------------------------------------
跟住我地就開始做野啦\w/
但係因為我係組長(我係園藝小組第一組入面2個既組長之一)所以跟左主席去拎野先之開始做野-w-"
拎完野之後
我就真正開始動手啦>w<
個度有2盆泥
開頭個個都用底下有輪個個ge
不過-w-"
原來個盆泥入面有好好好好好多多多多多蟲架
有人親口話佢諗住用隻手拎d泥啦
結果一拎上來
成堆都係蟲&蚯蚓
聽左之後超驚-口-""
-----------------------------------------------------
去到整完曬d野之後
我又跟左主席去擺野
擺完之後隻手超污"遭"
所以就去左洗手-w-"
跟住因為見到個個miss(佢唔係我地學校既老師...好似係香港園藝中心既人@@)同主席講緊野
所以就好奇地走左去聽
原來係講緊跟住我地想種d咩野
副主席話種咩"美女櫻"(火影忍者-口-")
跟住又話咩雀仔花...仲有講薰衣草tim
跟住就話咩搵一日叫咩好似我呢d咁熱心既組長去數我地園藝小組有幾多同埋有d咩種子(我熱心!?-口-)
聽完之後又o左-口-
跟住就返左來屋企啦
返到來超累
好彩冇咩功課(多謝老師!?)
所以先得閒寫blogXDD
唔講住啦-w-
88~
|