病左呀/ 3 \
喉嚨痛&狂打"呃"嚏&鼻塞&咳
4個病徵- -
好唔舒服呀/ 3 \
不過我咁大過人
都係第一次見到正方形既藥
仲要係超"扁"既藥XDD
睇來睇日返到學校
我都係會少出聲會妙/ 3 \
可惡呀\口/
我最中意講野架嗎
但係依家一講親野喉嚨就會超痛/ 3 \
呀!!!
可惡呀!!!
唔通依家係流感高峰期- -?
岩岩去睇醫生個陣有勁多人睇...
個個都係感冒或傷風-A-"
唉- 3 -
---------------------------------
去完睇醫生之後我就去左街市度買野食
因為要食d野先可以食藥喎@3@
所以去買左個d類似"撈麵"的東東食
呢次係我第一次食呢d東東
真係好好味呀~>口<
一d冷麵加一d配料&好好味既汁
原來可以咁好味架!!~~
我決定得閒就去下
反正每日放學都會經過架啦XDD
而且一包麵加2包配料都只係賣$6
沒錯
係$6
係唔係好抵呢XDD
而且又好味喎
值得一試>口<bbb
|