大家大家
有冇睇過我們的仙境呀...
超好睇架
又搞笑
內容又有意思
我絕對介紹比大家睇呀
---------------------------------------
講返昨日既事先
昨日我因為冇帶科學卷
所以去左留堂-口-
留堂之後同左呀刁去葵芳
但是....
當我返到屋企
突然驚覺
望住個"裝"功課既file
心諗:唔通....
原來我唔係冇帶到
係擺左起file既最後面-口-
我比個file...
玩死了
這是我這個學期...
第2次了T口T
我唔製呀T口T~~
加埋上學期....
3次啦
由昨日開始
我就諗我唔可以再咁大懵架啦\ 口 /""
我唔要再留堂呀
------------------------------------------
講返今日
成個禮拜既午膳都要留起班房度溫書呀
雖然明白老師係為我地好
但係我完全唔覺得d同學有咩改變- -|||
佢地照樣起度傾計-口-""
不然就做功課- -
好似冇咩作用
都係老師來到
先有d用- -
不過....
我都係唔想去溫書呀>w<
中文/英文/數學/電腦.....
好多都冇從入手- 3 -
唔知點算好-口-
希望今次會考得好d啦 c(•\ /•)c
|