話咁快
又測完一個驗
淨返一個期未考
又一年啦
起陳兆民度過既第一年眨下眼又過啦
開學個陣既事都仲記得- -
點解過得咁快架-口-!!
我唔要升中二呀>口<
仲話要學多咁多科呀><
點算呀
咁又一年
下年中二....
姐姐一個中三...
一個中五....
要升高中和考試
見面既次數味又減少>口<
食飯個陣點好呢....
要出去食或者要買咁麻煩...
呀....help...
唔想升中二....(迷:此人有升學恐懼症)
總言而之...
今年話咁快又過....
好懷念呀....
唔知點解
覺得今次既考試過得好快
平時覺得考試既個個禮拜最難過- -
今次既好似咁快咁既!?
每日放學都見到f.4姐姐同佢既朋友起度睇蕃茄
但係今日唔見人- -
唔通因為我太遲放!?
呢幾日畫左d畫
比大家睇下啦
由於我既畫畫技術實在太"一流"......(閱讀全文)