呢排...
四周都彌漫住考試既氣氛...
咁就當然啦- -
呢7日都要考試
但係我起1月1日先溫書
1月3日就考了-3-
溫書溫到我死死下
過左一個假期後...
返到來就立刻考試
真係有d吃不消
過左考試"如無功課"我都"可能"會打blog
將我起平時生活的好gag或爛gag公諸於世~
--------------------------------------------------
等我講返今日啦
前幾日既我都唔想再提-3-
今日考社會&中文說話
社會來左一個唔識既老師
不過d f.2好似唔多高興咁既@@?
社會份卷...
不出我所料
好多背既野
填充實錯好多
後面個d...
睇到我o曬咀
總分100
竟然有題10分
冇可能拎到10分啦- -
其他個d大部分都係4分
仲要係個d資料題- -
我做完之後信心大減- -
不過證實左一樣野
溫書之後成績都唔好得去邊...
唉
希望來緊個幾日考試順利啦!!!
奸爸爹!!
下"日"預告:英文
|