今日係我第一次去人地(中一既同學)既屋企做power point(其實一路都係玩...得20%係做野)
講返開頭先啦
我就返去學校個度啦
參加中一生活營前奏
有成3個講座!!!
聽到我好累下- -
第一個係一個警察來講野
講既內容不外乎青少年既罪行啦- -
真係百年如一日- -
跟住就係一個講加強記憶力既講座@@
都幾好聽既
但係要我地起5分鐘內去完洗手間返來
就有d難度- -
最後既活動係起班房進行既
因為已經聽左2個講座....
所以已經好累
而且開始冇心聽佢講野-w-
佢話玩摺飛機
我地個行就摺左個花式飛行既飛機(因為一飛就轉圈- -)
跟住終於放學啦
我最期待既事終於來啦
我地(我啦...李嘉x啦...李映x啦...鄭家x啦...尹淑x啦...楊麗x啦...同埋曾欣x)
一齊去左鄭家x屋企度做VA既power point
呢次係我第一次去青衣>"<
好開心
因為可以同咁多人一齊去
跟住我地去左青衣城買野食(其實係打包...跟住拎去鄭家x屋企食)
去到鄭家x屋企之後
我地略略地參觀左佢屋企
跟住就開餐(因為已經好肚餓...個陣已經2點-w-)
開完餐之後
我地就起度做power point啦
但係
問題開始來啦-w-
我啦...李嘉x啦...鄭家x啦...李映x啦...同埋尹淑x去左鄭家x間房度玩XD
結果得返曾欣x同楊麗x起度做-w-
跟住楊麗x都加入埋我地
佢地起度玩公仔
而我就起度係咁影佢地
其間發生左超多好gag既事XDD
食飯個陣已經比李映x講d野笑到差點噴粉架啦(個陣食緊粉-w-)
呢段其間比佢啦...鄭家x啦...同埋楊麗x講d野笑爆左我個肚
今日差d缺氧XDDD
佢地又扮"安信兄弟"起度唱"情與義"
又起度跳個d 80年代既舞
又起度講gag既野
超好笑呀XDD
估唔到今日咁好玩架XDD
而且我仲拎到唔少既"戰利品"
就係我用手機影ge相同埋短片啦>口<
不過聽佢地講話宿營可以帶手機&相機!!!
超正呀!!!!
到時我就發達啦!!!
可以影超多相呀!!!
我今日真係好開心呀!!!
|