今日考中文同電腦
但係我2科都係差唔多(係差唔多咁低分- -)
因為電腦科我唔記得左溫英文個d詞語- -""
諗起都覺得"可鬧野"
溫左咁耐
竟然都錯咁多\口/""
可惡呀>口<""
中午個陣因為屋企冇人煮飯
自己同我地班既no.39去左m記食野
我起度呼籲大家
千其千其一定一定唔好買將軍漢堡呀!!
好難食架(今日先食完)
食完之後no.39同我講話
原來聽日佢生日
要我買返份禮物(係唔係好"合韻"呢XDD)
跟住我問佢想我買咩比佢($20以下!!本人家產好少)
佢話想要個銀包
跟住我地就講88
我行左去商場度
睇下買咩比佢啦
結果
樣樣野都超過$20T^T
所以就買左個$25既銀包比佢啦T^T
不過算啦- -
我問返我阿媽拎
同佢講話有同學生日
跟住希望佢會給返d錢我啦>w<(迷:此人十分貪財,各位切勿以身試法...)
跟住我就返屋企啦
陣間要溫書呀>口<
又要讀個個咩"welcome my homepage"- 3 -
雖然聽日係考數學
但係都要溫下ge^ ^
因為好多我唔識點計ge數- -
所以就要溫返本堂課啦^ ^"
好啦- -
我溫書啦(其實係一路溫一路打機)
唔講住
88啦各位^ ^
聽日,後日,大後日,大大後日,大大大後日都係考試日!!!
返學無幾耐就要考試啦T^T
呢幾日都忙住溫書既事
唉- 3 -
考試真係害人不淺
本來打機既時間都少左好多>口<
唔制呀>3<
不過唔溫又死硬
結果迫於無奈要溫書- 3 -
d成語最難溫
因為記唔入腦呀>口<""......(閱讀全文)