考試終於完左啦~
中一"同"人鞠躬呀~(歡呼不絕)
一連7日既地獄式考試
真係有點吃不消
不過終於完啦~
真係應該happy hour下
所以我就躲起屋企
打左2日nds
呢2日真係漫長XD
星期3又有園藝啦>3<
又可以玩玩啦~
開心~
------------------------------
等我上傳d相比你地睇下啦~
今日是星期四(鍵盤打字聲)
距離那個的時候已經很近了(鍵盤打字聲)
---------------------------------------------
各位聽我講呢2句野
係唔係聽到一頭無緒呢@w@
我只係想模仿某幾套動漫劇場版硓(角落畫圈圈|||)
"那個的時候"就係指重獲自由既時候
只要考埋聽日既歷史
咁我地全部既f.1就可以重獲自由&鬆一口氣啦~
不過其他人還是要回校考試的- -"
星期1佢地要返學........(閱讀全文)