點解呀....
你一時可以對我咁冷淡
一時又會因為我同人吵架(唔肯定係唔係)...
---------------------------------
首先講今朝既事
今日既中文堂我地去左禮堂
因為禮堂有書局起度擺
有書買XD
昨日買左本簡單漫畫入門
今日買左2本畫漫畫既基礎篇同草稿篇
買完之後超開心
--------------------------------------------
今日放3:40
同尹賢(花名來的- -)去左圖書館
佢話要借我本作業影印
去到個度...
就係到佢影印個陣
呀sir話唔影印得作業- -
咁我地借完書
就去左canteen(某賢買野食)
一放低書包冇幾耐
f.2姐姐同佢既朋友落左來-口-""
話說...
自從上星期送壓花書籤比佢拒絕左之後(佢話佢做過...所以唔要)
我就唔敢同佢講野或者望住佢- -
咁我就拎功課出來做...
尹賢去左買野食
尹賢買完野之後
我地坐左起第一排位度(我做功課....背對住小食部...尹賢同何永x就住起我對面)
但係個陣何永x行開左...得返尹賢起度睇書
我做得好投入...所以冇留意......(!?)
突然間尹賢叫我『李樂e』
跟住我望佢度...
覺得佢好似好奇怪咁
我就一路講『我都話我唔係.......』一路拎轉頭
比我見到姐姐企起我後面睇住我-口-!?
即時嚇左一跳-口-!?
跟住佢同佢朋友起度食野...
突然佢對住個f.1男仔叫左一句『你講咩話!』
我望過去....
見到佢同人吵緊架...
內容好似係同我有關....
唉....
點解佢有時可以對我咁冷淡...
有時就咁好架.....
我真係唔明我地呢種關係算唔算係朋友....
(老實講....我覺得好戲劇性- -)
|