今朝
本來第一堂係ms 馮上既
但係佢同ms 蕭調左堂
所以第一堂對工作紙
錯得都幾緊要下-3-"
連查左字典都錯!!(真係有冇搞錯)
跟住體育
但係勁大雨
ms叫我地做問卷&睇帶
本來起考試前都可以玩架-3-
天公不造美啦-3-
跟住小息...落左去canteen
尹賢話食野啦...-3-
又陪佢落去
跟住VA
因為係最後一堂
所以辛老師同我地傾下計
派下野食咁啦
跟住每人一粒朱古力
尹賢佢星期一唔記得交VA簿
結果...
佢要做完先食得飯...
但係由於佢係返屋企食飯既...
佢已經冇時間食啦
所以...
佢留左起班房度
我就比左粒朱古力佢
見佢冇飯食- -
頂住先
跟住佢等我食完之後
我再陪佢落canteen買野食
佢買左一隻糯米雞&一枝野飲
佢就起度食...
我就起度睇落雨既景象
尹賢話宋文雞話佢:有飯都唔食- -
其實佢係有飯不能食
因為冇時間返去食XD
skip跟住個4堂
直到放學
話說尹賢要搵ms比返d野佢
結果...我地落圖書館搵佢
點知...佢叫我地交比ms何
叫我地上VA室
我叫尹賢去先
我拎埋佢個書包跟住先去
我去到一樓個陣同姐姐&佢個朋友擦身而過....
不過...
我去到VA室....
原來冇開-3-
跟住我落返去地下...
好彩見返尹賢咋>口<""
個陣我對手已經冇曬感覺...
係提唔起對手
跟住佢話要去canteen跟住去葵芳喎....
我地就去canteen啦
見到姐姐&一女2男好似一齊買緊野食
我同尹賢就搵位擺低d野
姐姐行埋來...
叫我請佢食野030
我的荷包...
其實只係淨返...
$10幾
不過都比左$10佢..
話曬都係第一次請佢食野既...
佢話會請返我...
唔知幾時呢>口<""
尹賢食左陣就拉住我走左
同姐姐講88既時間都冇
咁我地就去尹賢屋企
擺低個書包先
再去葵芳
就起我地去kf既時候...
見到姐姐&佢既朋友-口-!!
我地行樓梯個陣
佢地都留意到我地-3-"(見唔到味好囉XD)
跟住佢地起前面我地後面行
姐姐不時望過來
但係尹賢就係咁拎把傘打我把傘-3-
攪到我要行快幾步離開佢既魔掌-3-
上樓梯個陣(去葵廣個條)
我同尹賢加快腳步...
變左我地前佢地後
去到門口個陣
有個嬸嬸派傳單比我...
其實我想拎架..
幫下人減少工作量呀麻
我對手都係冇力-3-
我冇拎到...
有d心虛了-3-
跟住行街街...(起新都會&葵廣)
總共見到姐姐起遠處...(起新都會)
超過4次!!!
最後個次...
本來佢地都見唔到架...
不過姐姐都係拎轉頭...見到我地-3-
我地其實一直都避緊佢地 - -(估唔到見到佢地咁多次XD)
咁我地起書局睇書...
睇左半個鐘...
5點35分左右..
就去返葵廣
尹賢買左杯野飲...
我地行多陣
都走左lu
就係咁...
我地said 88
我就由葵盛東行返葵涌"村"
今日係咁多啦
88
今日....
10:00左右起左身(掛住去kf等尹賢)
整左一陣
我就on msn
點知尹賢話不如12:30去到- -(其實個陣我已經換好衫- -)
咁我就溫下科學同SBA
就出門口...
出門口個陣搵遮
搵左我1個字- -
去到kf m記....
原來尹賢已經起度等緊我(我去到12:26......(閱讀全文)